Σάββατο, 24 Μαΐου 2014

My MAC lipsticks (pink-nudes)

Γειά σας κορίτσια , ελπίζω να είστε όλες καλά !
Το σημερινό πόστ είναι για κραγιόν της εταιρίας Mac που έχω σε φυσικές - ρόζ αποχρώσεις.


Πάμε να ξεκινήσουμε !

Θα ξεκινήσω με τα nude : 

1. Fleshpot : είναι το πιο ανοιχτόχρωμο κραγιόν στην συλλογή μου, είναι satin , σαν απόχρωση είναι ένα πολύ ανοιχτόχρωμο nude που ροζίζει, και για όσες ξέρετε ίσως καταλάβετε με αυτό που θα σας πώ: είναι σαν το myth της mac μόνο που αντί για ροδακινί υποτόνους , το fleshpot έχει ρόζ. Θα έπαιρνα το myth αλλά επειδή είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη το myth ήταν σχετικά σκούρο πάνω μου, γι' αυτό επέλεξα το fleshpot καθώς ταιριάζει περισσότερο με την επιδερμίδα μου. Επίσης η συγκεκριμένη απόχρωση είναι pro , οπότε μπορείτε να την βρείτε μόνο στο κατάστημα της Ερμού.

(Δυστυχώς η φωτογραφία δεν δείχνει ακριβώς το χρώμα του, αλλά ελπίζω η περιγραφή μου ,να σας κατατόπισε !) Συγγνώμη για τα νύχια μου δεν πρόλαβα να κάνω μανικιούρ....

2. Creme d' nude: το τελείωμά του είναι Cremesheen , που πάει να πεί πως έχει γυαλιστερή υφή. Ίσως να είναι το πιο φορέσιμο nude που έχω στην συλλογή μου, μπορώ να το φορέσω και το πρωί καθώς το χρώμα δεν είναι τόσο οπάκ και διακρίνεται το φυσικό χρώμα των χειλιών από κάτω. Είναι από τα αγαπημένα μου γιατί είναι άνετο στα χείλη και ξεχνάω οτι το φοράω.
(Πάλι δεν φαίνεται στη φωτογραφία , αλλά σας έχω swatches πιο κάτω :) )

ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΡΟΖ

3. Creme cup : Το creme cup ήταν το πρώτο κραγιόν mac που αγόρασα ποτέ. Είναι ένα ροζάκι με μπλέ υποτόνους . Βολικό που πάει με όλα και σχεδόν σε όλους , όταν το τελειώσω , άμα τα καταφέρω ποτέ, θα ήθελα να δοκιμάσω το angel , κορίτσια άμα το έχετε δοκιμάσει πείτε μου εντυπώσεις !

4. Candy yum yum : Το ξέρετε όόόλες !! Επιτέλους το απέκτησα, ήταν δωράκι για τα γενέθλιά μου(που θα είναι σε δυο εβδομάδες και σας ετοιμάζω super giveaway, διότι έκλεισα και ένα χρόνο στο blog!) θα σας το δείξω σε haul . Φτάνει με το μπούρου μπούρου τώρα, αυτή η απόχρωση είναι τέλεια είναι σχεδον neon , φούξια. Προσωπικά το φοράω είτε ταμποναριστά ή το κάνω blotting με χαρτί. Δεν είμαι τόσο γενναία να το φορέσω έντονα.. Αλλά το αγαπάω πολύ, σίγουρα είναι το χρώμα του καλοκαιριού και πολύ αγαπημένη απόχρωση σε όλο τον κόσμο .

SWATCHES 

(Τα cremesheen γυαλοκοπάνε )

(Από αριστερά προς τα δεξιά : fleshpot, creme cup, creme d'nude , candy yum yum)

Αφότου τα αφαίρεσα από το χέρι μου το μόνο που δεν έφυγε τελείως και άφησε stain είναι το candy yum yum !


Αυτό ήταν το πόστ, ελπίζω να σας άρεσε , περιμένω τα σχολιά σας ! 
Φιλάκια πολλά !

ΥΓ.1  Να περιμένετε MAC GIVEAWAYYYY !!!!!!!!!!!!!
ΥΓ.2 Θα ήθελα να μου πείτε πώς προστατεύετε τα κραγιόν σας από το να μην ιδρώνουν !



12 σχόλια:

  1. Τέλεια και τα 4! Αυτό με τα κραγιόν και τον ιδρώτα πραγματικά το έχω κι εγώ απορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό συμβαίνει λόγο υψηλής θερμοκρασίας καθώς διαχωρίζονται τα συστατικά του! βάλτα στο ψυγείο η σε ένα σκιερό μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έχω σε σκιερό μέρος απλά τώρα που ζεσταίνει ο καιρός , πρέπει να βρώ ένα δροσερό μέρος.. αν δεν δουλέψει κ αυτό θα μπούν ψυγείο αν και ήθελα να το αποφύγω...

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!! Εμένα λιώνουν συνήθως όταν τα έχω στο δωμάτιο μου! Όταν είναι στο μπάνιο (που είναι σκιερό και δροσερό μέρος) δεν παθαίνουν τίποτα! Μια άλλη λύση είναι και το ψυγείο, αλλά αυτό το κάνω πιο πολύ για τα μολύβια μου!!

    http://missdivineallgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κ εγώ στα μολύβια το έχω δοκιμάσει.. απλά αν τα βάλλω στο ψυγείο , μπορεί να γίνουν δύσκολα στην εφαρμογή ειδικά τα matte... αλλά άμα πιάσει καύσονας θα τα βάλλω ...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα χρώματα!Το candy yum yum όλο πηγαίνω να το πάρω και καταλήγω να αγοράζω άλλο τελευταία στιγμή!Νομίζω ότι δεν θα μου πηγαίνει αλλά δεν το βάζω στα χείλια μου γιατί φοβάμαι από τα δείγματα που βάζει η καθεμιά! Τα κραγιόν εγώ τα βάζω στο ψυγείο στο ράφι που δεν έχει πολλή δροσιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου , καλά κάνεις και δεν δοκιμάζεις από τα δείγματα, είναι πολύ επικίνδυνο ο,τι και να λένε οι πωλήτριες ! το candy yum yum μην το φοβάσαι μπορείς να το φορέσεις πολύ απαλά και να το απλώσεις , όσο για τα κραγιόν δεν βλέπω να το γλυτώνουν το ψυγείο (θα τα βάλω και εγώ σε ράφι ψηλά) γιατί δεν θέλω να μου αλλοιωθούν :)

      Διαγραφή
  5. Έχεις υπέροχα χρώματα στα κραγιόν !! εγώ όταν αρχίζει και ζεσταίνει ο καιρός όπως τώρα τα βάζω ψυγείο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ' ευχαριστώ πολύ ! τα τσέκαρα σήμερα και όλα ήταν καταιδρωμένα ! ειδικά το fleshpot είχε και μια χαρακιά, τα έβαλα στο ψυγείο τρέχοντας. Μόνο τα mac ίδρωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aπό αυτά έχω μόνο το creme de nude!!!
    Δεν με τρελαίνει..δεν το φοράω συχνά δυστυχώς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ps...έχω το angel και το λατρευωωωωωω!!ειδικά χειμώνα και με smokey eyes!
    δες swatches στο blog μου!!!
    http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/07/my-mac-lipstick-collection-part-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή