Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014

May favorites . woohoo !

Γειά σας κορίτσια !
Ελπίζω να έιστε όλες καλά ! Ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα Μαίου , πάμε να τα δούμε :


1. Η ενυδατική με χρώμα από frezyderm μου έλυσε τα χέρια καθώς τώρα που ζεσταίνει ο καιρός είπα να πώ αντίο στο foundation εκτός από ειδικές περιπτώσεις , εξόδους κτλ. Είναι μια πολύ καλή ελαφριά κρέμα με χρώμα νοιώθεις το πρόσωπό σου ανάλαφρο οτι δεν φοράς τίποτα . Από κάλυψη ελαφριά , στις περιοχές με ατέλειες βάζω concealer . Σχεδόν την έχω τελειώσει , δεν ξέρω αν θα την ξαναπάρω τώρα γιατί δεν έχει spf.


2. Της ίδιας σειράς frezyderm η μάσκα με άργιλο που είναι και αυτή για επιδερμίδα με ακμή , είναι μια καλή μάσκα αποσυμφορεί τους πόρους , αναζωογονεί το δέρμα είναι για 1-2 φορές την εβδομάδα, μου αρέσει πολύ όταν  κάνω εφαρμογή  καίει και έτσι νοιώθω οτι κάνει δουλειά. Τελειώνει και αυτή θα την ξαναπάρω σίγουρα. (Τι κακό αυτόν τον μήνα μου τελείωσαν όλα μαζί)


3. Επόμενο είναι το porefessional όλες το ξέρετε μου αρέσει πολύ χωρίς αυτό η βάση μου δεν είναι η ίδια...το αγαπώ πολυ.

4. Η μάσκαρα της clarins wonder perfect , στην αρχή την είχα θάψει αλλά όσο στεγνώνει μου αρέσει πάρα πολύ, κάνει τις βλεφαρίδες ψεύτικες με μήκος και όγκο.


5. Το baked-ρούζ της elf που το βάζω πάνω από το ρουζ για έξτρα λάμψη 

6. Η παλέτα της mua heaven and earth είναι ιδανική για κάθε μέρα χρησιμοποιώ όλες τις αποχρώσεις    Είναι απίστευτα βολική.

7. Το μολύβι για τα φρύδια της clinique superfine liner for brows πολύ βολικό και έχει φυσικό αποτέλεσμα άμα το εφαρμόσεις με προσοχή.


Extra αγαπημένο: στις αρχές του μήνα είδα δυο ταινίες παλιές και αγαπημένες με την julia roberts και  τις ευχαριστήθηκα πάρα πολύ.

   pretty woman

   -μια βραδιά στο notting hill.


Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα , περιμένω τα σχόλιά σας ! Και έχετε το νού σας για το giveaway που θα ανακοινώσω στις αρχές ιουνίου.
                                                                                                                         Φιλάκια , Καλυψώ.





8 σχόλια:

  1. Όμορφα αγαπημενα θυμάσαι τιμή για την κρεμα της frezyderm ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ ! αν λες την κρέμα με χρώμα στα φαρμακεία θα την βρείς στα 20-22 ευρώ , σε ηλεκτρονικό φαρμακείο γύρω στα 14 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου !!! porefessional θέλω πολύ να το δοκιμάσω έχω ακούσει τα καλύτερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου ! εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω ένα αντίστοιχο από την clinique που λέγεται instant pore minimizer και είναι πολύ φθηνότερο !

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα...θέλω πολλά απο αυτά να δοκιμάσω!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα τους!!Την παλέτα αυτήν την έχω και εγώ και είναι μία από της αγαπημένες μου!Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποια μάσκα από την frezyderm αλλά θα το ήθελα και αυτή με τον άργυλο ακούγεται αρκετά καλή!!
    Φιλιά :*
    beautylittlesecretssd.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. great review dear =) new post on my blog we can follow each other too if you like =)
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή