Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

A haul (smile-pharmacy, hondos center, million dollar tan)

Γειά σας κορίτσια ελπίζω να είστε όλες καλά !
Το σημερινό ποστ είναι για να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα την τελευταία εβδομάδα :)  να ανταλλάξουμε απόψεις και να μου πείτε αν έχετε χρησιμοποιήσει κάτι από αυτά και αν σας άρεσε .
  
Ας ξεκινήσουμε από τις αγορές από το φαρμακείο. Πρώτη φορά παρήγγειλα από το smile pharmacy , και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη.
Έχω να σας πω οτι έχω κάνει πολλές παραγγελίες από διάφορα φαρμακεία , αλλά για εμένα το κυνήγι για το τέλειο φαρμακείο ´εχει τελειώσει εδώ καθως το smile pharmacy ´εχει ότι ζητάω από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο. 
1. Απίστευτα Χαμηλές τιμές ! Από όσα έχω ψάξει τις χαμηλότερες μια επίσκεψη στη σελίδα του φαρμακείου θα σας πείσει.
2. Μέσα η παραγγελία μου είχε άπειρα δειγματάκια όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία(δεν ζήτησα κάτι τέτοιο στην παραγγελία μου) . Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά όμως ήταν το ενδιαφέρον τους προς τον πελάτη, η ενυδατική που διάλεξα είναι για λιπαρά με τάση για ακμή δέρματα, έτσι διαλέξανε και μου στειλανε δειγματάκια που αντιστοιχούν στον τύπο της επιδερμίδας μου. Μου άρεσε πάρα πολύ η κίνησή τους αυτή .
Παμε να δούμε τα προιόντα : 
1. Ενυδατική της avene cleanance για ματ όψη για λιπαρά δέρματα με τάση για ακμή , η ενυδατική είχε -35% με τελική τιμή : 9,23
2. Το γνωστό σε όλες bioderma 250ml. Τιμή :6,50
3. Και ο αγαπημένος μου αφρός καθαρισμού ελιά&λεβάντα από την apivita τιμή: 7,95

Δωρεάν μεταφορικά από 35€ και πάνω
Για παραγγελίες κάτω από 35€ έξοδα αποστολής 2,50€ και αντικαταβολή 1€ => μια χαρά καμία σχέση με άλλα φαρμακεία !
Το φαρμακείο βρίσκεται στη Γλυφάδα.

Τα υπόλοιπα πραγματάκια :

1. γάντι απολέπισης 1,95€ δεν έχει καλή ποιότητα αλλά εδώ που σπουδάζω και μένω δεν έχουμε bodyshop ! (Για εμένα έχει τα καλύτερα απολεπιστικά γάντια)
2. essence liquid ink eyeliner waterproof 3,19€ έχω ακούσει πολλά για αυτό για να δούμε...
3. seventeen nail polish no.103 4,15€ Γιατί το καλοκαίρι λατρεύω το λευκό βερνίκι σε χέρια πόδια !

MILLION DOLLAR TAN

Και άφησα το τέλος για καλύτερο , ήρθε το self tan που είχα παραγγειλει εδώ και καιρό ! 
Το παρήγγειλα από το site της εταιρίας million dollar tan είναι σε spray και ανυπομονώ να το δοκιμάσω ! Κόστιζε περίπου στα 30€ ευρώ πάνω κάτω . Παίρνω χρόνια το st.tropez είμαι ευχαριστημένη αλλά επειδή η μυρωδιά που έχει αρχίσει και με κουράζει ξ´θελα να δοκιμάσω κάτι άλλο και το συγκεκριμένο μυρίζει πολύ ωραία !!!! Αναλυτικό review και battle με το st. Tropez σε λίγο καιρό στο blog !
Αυτά από εμένα θα τα πούμε σύντομα , φιλάκια πολλά ! 
Καλυψώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου