Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Bio plasis facial peeling review

Γειά σας κορίτσια ! Ελπίζω αύτο το ποστ να σας βρίσκει καλά, σήμερα θα σας πώ την γνώμη μου για το peeling προσώπου της bio plasis που έχει ως βάση το μαστιχέλαιο αλλά και πολλά άλλα έλαια μέσα όπως ελαιόλαδο, χαμομηλιού, απο καλέντουλα και πολλά άλλα ! 
Το συγκεκριμένο είναι το δεύτερο σωληνάριο που τελειώνω και το προμηθεύτηκα μέσω του e shop από το cherrybox ! Το πρώτο ήταν μέσα σε ένα συνδρομητικο κουτί του ίδιου site και το λάτρεψα !

Πάμε να το δούμε αναλυτικά ! Σαν συσκευασία είναι πολύ καλή, το σωληνάριο βολικό και ανθεκτικό για ταξίδια είναι μικρό και χωράει στο νεσεσέρ που παίρνω μαζί μου. Αν και μικρό κρατάει πάρα πολύ , εμένα μου κρατάει γύρω στους 6 μήνες . 

Σαν σύσταση είναι κρεμώδες βολικό για τα ευαίσθητα δέρματα που δεν θέλουν "επιθετικά"
Τζέλ που ξηραίνουν την επιδερμίδα. Αν και κατάλληλο για ευαίσθητα δέρματα απολεπίζει απαλά χωρίς να γδέρνει και αφήνει το δέρμα μου όπως πρέπει να είναι μετά από μια σωστή απολέπιση απαλό αλλά όχι κοκκινισμένο. Σαν μυρωδιά δεν είναι και η πρώτη αλλά έχει τόσα έλαια μ´εσα που ειναι φυσικό να μυρίζει έτσι. Ξέχασα να αναφέρω οτι είναι πιστοποιημένα οργανικό προιόν , οικολογικό, δεν τεστάρεται σε ζωάκια και πάνω από όλα Ελληνικό! Δεν ξέρω για εσάς αλλά χαίρομαι να χρησιμοποιώ καλά ελληνικά προιόντα.
(δεν έχει μείνει καθόλου προιόν για να σας δείξω τη σύσταση, μπορείτε όμως να δείτε τη μορφή των κόκκων στο καπάκι) 

Η τιμή του στο site cherrybox είναι 20,65 € , ακριβό αλλά το δικαιολογώ αφού έχει τόσα πολλά έλαια μέσα.
Αυτά από εμένα κορίτσια ελπίζω να σας άρεσε το review , θα τα πουμε σε ένα άλλο πόστ, φιλάκια 


                                                                                          Καλυψώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου