Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Radiant studio perfect mascara

Γειά σας κορίτσια,

Ελπίζω να είστε όλες καλά, σήμερα θα σας πώ την άποψή μου για την studio perfect mascara της radiant , που την χρησιμοποιώ τις τελευταίες 3 εβδομάδες...
Για την συγκεκριμένη είχα ακούσει πάρα πολλά, οτι κάνει αυτό , εκείνο, το άλλο και άλλα πολλά τρελά και υπερβολικά πράγματα.. Οπότε όπως καταλαβαίνετε είχα απαιτήσεις από την συγκεκριμένη. Γενικά, έχω ακούσει για πολλά προιόντα τέτοιο ενθουσιασμό και υπερβολικές αντιδράσεις, Και όταν τελικά τα παίρνω να απογοητεύομαι , και να νοιώθω ας πούμε "θύμα" της όλης κατάστασης, ας κλείσω τον τεράστιο πρόλογο και ας πώ οτι δεν θα ξαναεμπιστευτώ ποτέ την όποια youtuber ή φτασμένη blogger του αιώνα, δεν λέω οτι αυτές οι κοπέλες έχουν όφελος αλλά καλό θα ήταν να μην υποστηρίζουν με τόσο ζήλο κάποια προιόντα γιατί είναι πιθανό να μην αρέσουν σε όλες, εγώ προσωπικά θα έλεγα οτι μου αρέσει , καλύπτει τις ανάγκες μου και οτι θα το ξαναπάρω , όχι οτι κάνει παπάδες και πολλά άλλα.
Το θέμα μας εδώ είναι η μάσκαρα της radiant , δεν μου άρεσε, πονούσε τις βλεφαρίδες μου στην εφαρμογή τις "μπάστωνε" και τις έκανε clumpy που λένε. Επίσης πρώτη φορά μάσκαρα έτρεξε κάτω από τα μάτια μου.
Το βουρτσάκι της έχει σαν ένα μικρό χτενάκι που όχι μόνο δεν τις ξεφόρτωνε αλλά τις έμπλεκε και τις βάρυνε χειρότερα.
  
(Αυτή η φωτογραφία δείχνει το πόσο σαν τσίχλα είναι το προιόν , βλέπετε τι γίνεται ανάμεσα στα δοντάκια ?)


Επίσης το προιόν είχε κομματάκια μέσα από όταν το πρωτοάνοιξα, που σε αλλές δεν έχω δεί ακόμα και αν είναι ανοιγμένες 3 μήνες.

Συμπέρασμα, δεν μου ταίριαξε δεν θα την ξαναπάρω,θα την τελειώσω όμως γιατί είναι κρίμα, άλλη φορά θα πάρω το δικό μου ρίσκο για την επιλογή προιόντος παρά κάποιου άλλου , οπότε δεν θα νοιώθω και τόσο απογοητευμένη.
Αυτό ήταν το οργισμένο review για την studio perfect, θα τα πούμε στο επόμενο ποστ !

   Φιλάκια , Καλυψώ.

5 σχόλια:

  1. καταλαβαινω την απογοητευση σου αλλα ολοι επηρεαζομαστε απο κατι, ειτε ειναι μπλογκ ειτε ειναι διαφημιση..ακομα και απο τα περιοδικα...πιστευω οτι πολλες φορες τα εξαιρετικα σχολια οφειλονται στον ενθουσιασμο που εχουμε για ενα προϊον, οταν μας αρεσει τρελα..θα πω παλι το κλασσικο οτι σε καποια μπορει να κανει και σε καποια αλλη οχι..πχ.αυτη η μασκαρα που δειχνεις εμενα μου αρεσει παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tην ειχα παρει κ εγω, ουτε σ'εμενα ταιριαξε, το προβλημα με το κομματακια δεν το ειχα αλλα το ειχα με μια αλλη, την Falsies Flared της Maybelline, κ αναρωτιεμαι μηπως τις ανοιγουν κ τις ξαναβαζουν στο ραφι, κ το χειροτερο ειναι οτι δεν μπορεις να το αποδειξεις. Σαν καταναλωτης δεν εχεις καμια προστασια στις drugstore μασκαρες αφου δεν εχουν καμια ταινια ασφαλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου , πάντα προσέχω και δεν παίρνω το πρώτο προιον στη σειρά αλλά αυτή τη φορά μου την έδωσε η πωλήτρια ... οπότε μπορεί να ήταν ανοιγμένη... θα επρεπε να εχουν ενα αυτοκολλητάκι έστω !

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή